Re: uwagi do stron (pure ascii text:)

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Sun 29 Nov 1998 - 23:15:11 MET

On Sun, 29 Nov 1998 22:38:45 +0100 (CET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

->>powinny byf pisane po polsku i podlegaf odmianie. Ja do dzisaj nie
->>u?ywam we w3asnych tekstach "klikaf", chocia? s3owo sij przyjj3o.
Ale
->>zwrsf uwagj, ?e pisze sij po polsku i mo?na go 3atwo odmienif.
->>
->
->A czego uzywasz? (tak z ciekawosci) :)

Formy opisowej, tak typowej dla naszego języka. Ja wiem, że dla
niektórych szczytem zwięzłości jest język angielski, w którym często
rzeczownik i czasownik pisze się tak samo, innaczej kładąc akcent, ale
język polski jest bogatszy i nie należy się tego wstydzić lub, o
zgrozo, pozbywać z powodów własnego lenistwa.

A konkretnie na pytanie - naciśnij przycisk, umieść kursor na (cośtam)
i naciśnij prawy (lewy) przycisk myszy, wybierz opcję OK itd, W
zależności od kontekstu.

Zdrówka,
Przemek

--
Przemysław Pawełczyk (Warpman)         Freelance journalist
Phone: +48 12 642-13-00;   Email:  warpman_at_friko5.onet.pl