Re: Ogonki na wydrukach z WinOS2

Autor: Marek Łukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 10:46:43 MET

Jaroslaw Tabor napisał(a):

[ciach]
> Sprawa jest prosta. Pewnie masz zainstalowane na dysku C zwykle Windy.
> Wtedy OS ciagnie czcionki z nich a nie z katalogu D:\OS2\MDOS\WIN-OS2.
> Trzeba odinstalowac WIN-OS2 support, skasowac (lub jakos ukryc) windy
> na C i zainstalowac support WIN-OS2 w OS/2.
> Mozna pewnie tez pogrzebac w plikach konfiguracyjnych, ale nigdy tego nie
> robilem. Mozesz jeszcze sprobowac odinstalowac czcionki, i zainstalowac je
> ponownie, wybierajac katalog D:\OS2\MDOS\WIN-OS2\SYSTEM
> Ale nie jestem pewien czy to pomoze.

Wlasnie ze nie jest taka prosta, bo:
1. mam tylko OS/2 v 4.0PL (wszystkie dyski HPFS) oraz zainstalowanego
Win-OS/2 z tegoz samego Merlina
2. wczesniej wszstko bylo OK teraz nie jest
3. reinstalacja systemu i ponowne zainstaloweanie ww. sterownika
powoduje te same problemy

4. moze ktaos ma starsza, poprawnie pracujaca wersje starownika do
HP1600C

MArek