Re: Kolory w StarOffice 5.0

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 13:54:39 MET

In article <Pine.LNX.3.96.981121160221.14750A-100000_at_zt.krakow.tpsa.pl>,
Dominik Czechowski wrote:
>Witam,
>
> Na wstepie chcialem powiedziec, ze nie rozumiem tego calego zamieszania
>ze SO5. Zainstalowalem bez problemow, polskie fonty sa (tylko w UserData
>ich nie ma, ale komu to tak na serio potrzebne ?), slicznie drukuje (w
>przeciwienstwie do koszmarnego SO4), a po ustawieniu Look and Feel na OS/2
>wyglada prawie jak normalna aplikacja OS/2. Z niedogodnosci to nie ma
>polskiego slownika, ale w koncu jestem juz duzy i moge sobie sam sprawdzic
>pisownie.

Oczywiście polskie czcionki są. Tyle że w tych krojach czcionrek, które są
dostarczane z OS/2. Niestety czcionki doinstalowane przez SO5 już polskich
literek nie mają :-( Tyle że w przeglądarce WWW jakoś nie można ustawić
przekodowywania więc strony są wyświetlane jak leci a że w OS/2 jest CP852
więc kody polskich literek się ni pokrywają i wychodzą krzaki. Ale w edytorze
etc. literki polskie są. A do WWW można używać czegoś innego i lepszego.

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"What if everything is an illusion and nothing exists?
In that case, I definitely overpaid for my carpet."