Re: Ogonki na wydrukach z WinOS2

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_hsn.com.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 12:29:52 MET

On Tue, 10 Nov 1998 16:17:13 +0100 (CET), Marek úukawski wrote:

>Witam,
>wlasnie zainstalowalem system od poczatku i spotkala mnie taka
>niespodzianka:
>na wydrukach z worda brak polakich znakˇw: czcionka Times New Roman CE -
>Word 6.0a - sterownik do HP DJ 1600 zassany z I-netu, jezeli zmienie
>czcionke na np. Arial CE jest OK.
>
>Wczesniej wszystko byla tak samo i dzialalo.

Sprawa jest prosta. Pewnie masz zainstalowane na dysku C zwykle Windy.
Wtedy OS ciagnie czcionki z nich a nie z katalogu D:\OS2\MDOS\WIN-OS2.
Trzeba odinstalowac WIN-OS2 support, skasowac (lub jakos ukryc) windy
na C i zainstalowac support WIN-OS2 w OS/2.
Mozna pewnie tez pogrzebac w plikach konfiguracyjnych, ale nigdy tego nie
robilem. Mozesz jeszcze sprobowac odinstalowac czcionki, i zainstalowac je
ponownie, wybierajac katalog D:\OS2\MDOS\WIN-OS2\SYSTEM
Ale nie jestem pewien czy to pomoze.

JAREK.