Re: Ogonki na wydrukach z WinOS2

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 19:10:41 MET

Marek Łukawski wrote:

> Wlasnie ze nie jest taka prosta, bo:
> 1. mam tylko OS/2 v 4.0PL (wszystkie dyski HPFS) oraz zainstalowanego
> Win-OS/2 z tegoz samego Merlina
> 2. wczesniej wszstko bylo OK teraz nie jest
> 3. reinstalacja systemu i ponowne zainstaloweanie ww. sterownika
> powoduje te same problemy
>
> 4. moze ktaos ma starsza, poprawnie pracujaca wersje starownika do
> HP1600C

        Może spróbuj zainstalować w windach jakąś nakładkę polonizującą? Nigdy
nie miałbym w WinOS/2 ani jednego polskiego znaku, a klawiatura nie
działałaby po polsku gdyby nie pakiet Fontic i zestaw polskich fontów
Trup-Type od Corel Draw 3.0 (są na szczęście w CP852).

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */