Re: Memorandum Warpmana

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 13:49:27 MET DST

On Mon, 19 Oct 1998 09:05:16 +0200 (CEST), Bart/2 (Bartosz Tomasik)
wrote:

>o ile wiem, sporo osób wysłało sugestię, by dopisać do listy Calder,
>ja na tomiast miałem inny problem, formularz na stronie za nic nie
>chciał przyjąć żadnego z mich adresów (sanil mail)... (wysłałem maila
>do nich, na razie cisza..)

Hi,

No więc jak, Calder?

A Twoje problemy Bartek są dla mnie niezrozumiałe. Czy chciałeś się
zarejestrować jako reseller na Menso_at_Ping.Be czy jako potencjalny
kupiec na Warp-X?

>ja mogę się "wytłumaczyć" za kilka odsób o razu,

Eeee, Bartek, a po co? :-))) Ja nie chciałem tłumaczeń, to że tworzysz
dla OS/2 jest dla mnie oczywiste i ma chyba swój wyraz na stronach
TeamOS/2 Polska.

>(btw także mamy problemy z zarejestrowaniem domeny, mimo że robimy to
>odpłatnie.... :( )

Rozmawiałem w niedzielę z Adamem Płaszczycą i m. in. padła propozycja
zarejestrowania naszej ORG jako stowarzyszenia. Jest nas na tylu?
Dałoby to zupełnie inną jakość w rozmowach z kimkolwiek.

Czekam, tfu, Szef TeamOS/2 czeka na dalsze pomysły (jako Koordynator
całości). Co nie znaczy, że Lech ma wszystko sam zrobić. Ustalmy co
trzeba, kto i kiedy. No, początki już mamy - pomysły (tego ci u nas,
jak zawsze, dostatek. :-)))) )

Warpman

--
Przemysław Pawełczyk (Warpman)    Freelance journalist