Re: Memorandum Warpmana

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 13:57:05 MET DST

On Mon, 19 Oct 1998 09:21:46 +0200 (CEST), Piotr Kuriata wrote:

(...)
Jestem
>zupelnie zielony jesli chodzi o Warpa. Od jakiegos czasu jestem
>legalnym wlascicielem OS/2 v. 3. i niestetety nie mam dojscia do
>oprogramowania, (nie wiem co sciagac) a uzywanie programow dla
>win-os/2 mnie nie bawi.

Cześć Piotrek,

Czy zaglądałeś może do Warpowiska? Jest tam osobna strona dla
początkujących, w której znajdziesz uwagi o programach dla
początkujących. Także strona Marka Wojciechowskiego
http://www.pg.gda.pl/~mw/ zawiera pełno adresów dla początkujących.
Czyli taka strona dla Greenhornów powinna się stać jednym z elementów
menu głównego WWW TeamOS/2 Polska (niech chociaż zawiera odnośniki).

 Prosilbym wiec, jesli to mozliwe, kogos o
>zgranie na CD programow free, soft i demo, tych, ktorych osmani
>uzywaja na codzien (obsluga www, mail, rozrywka, itp.) wraz z krotkim
>opisem i rozprowadzenie ich wsrod zainteresowanych. Sam chetnie
>pokryje wszystkie koszty z tym zwiazane.

Faktem jest, że kupno CD-R (20, 30, 40 zł ?) będzie tańsze od
pobierania aplikacji via modem.

>Yes!

Swoją drogą, to ilu właściwie mamy Teamerów w kraju?

Warpman,
Przemek

--
Przemysław Pawełczyk (Warpman)    Freelance journalist