Re: Memorandum Warpmana

Autor: Bart/2 (root_at_microsoft.com)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 23:05:31 MET DST

cze..
> A Twoje problemy Bartek są dla mnie niezrozumiałe. Czy chciałeś się
> zarejestrować jako reseller na Menso_at_Ping.Be czy jako potencjalny
> kupiec na Warp-X?
jako kupiec za pomoca formularza.. ja wiem ze innym osobom podobne
adresy przyjelo, ale mi wlasnie nie..
> Eeee, Bartek, a po co? :-))) Ja nie chciałem tłumaczeń,
no ale poczulem sie zobowiazany no :)
> Rozmawiałem w niedzielę z Adamem Płaszczycą i m. in. padła propozycja
> zarejestrowania naszej ORG jako stowarzyszenia. Jest nas na tylu?
> Dałoby to zupełnie inną jakość w rozmowach z kimkolwiek.

mysle ... ze jest nas na tyle :)) to by chyba bylo to :)
 Bart/2 irc:Ihsahn
 Asu'a member http://asua.v-lo.krakow.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.calder.com.pl/teamos2