Re: Poklosie Ankiety o OS2 (flame)

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_utctu19.ct.utwente.nl)
Data: Wed 09 Sep 1998 - 08:34:33 MET DST

Przemysław Pawełczyk <warpman_at_friko5.onet.pl> wrote:

> Ja, nie.

No coz, nie najlepiej to wrozy na przyszlosc :(

> Również, nie. Zasada Cel uświęca środki jest niedopuszczalna. :-)

Jest, trzeba tylko zachowac tzw. zdrowy rozsadek.

> 90% listów jakie otrzymałem od osób nie związanych z OS/2 była bardziej
> niż uprzejma, z wyjątkiem paru grzybków.

Odemnie tez dostales uprzejmy list, nieprawdaz ? A jestem z osem
zwiazany i widzisz mysle troche inaczej niz sugerujesz ze mysli owe 90%.

--
Marcin Debowski
/\/ UTCT, http://www.pg.gda.pl/~agatek, agatek_at_utctu19.ct.utwente.nl