Re: Konwersja z M$ Worda

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 22:22:05 MET DST

Grzegorz Szysz\\lo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>nie jest tak zle. word6 dosyc dobrze chodzi pod win-os2 .
>ja go zainstalowalem jako konwerter :))))) no bo tylko do tego sie nadaje.
>no, moze jeszcze do roznoszenia makrowirusow :))))))))))))))

A mnie się ostatnio zaczął wieszać... Chyba po FP32PL, ale
nie jestem pewien. Objaw jest taki, że rusza, wczytuje dokument,
zaczynam edycję i po minucie - dwóch komputer przestaje reagować
na klawiaturę. Nawet Caps-lock i Num-lock lampek nie przestawiają.
Nie działa też WatchCat uruchamiany przez Ctrl-Alt-W. Jedyne,
co skutkuje, to klasyczny 'salut na 3 palce'. Oczywiście zawartość
edytowanego dokumentu diabli biorą. Słyszeliście może o czymś takim ?
Problem występuje przy Wordzie 6.0a PL, Excel 5 działa normalnie.

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl