Re: Zmiana nazwy uzytkownika

Autor: Bonik Kujany (hocking_at_rorse.edu.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 18:06:03 MET DST

3 Apr 1998 08:07:13 GMT, Adam Plaszczyca
<trzypion_at_micros.micros.com.pl> napisał(a):

>Heh.. To chyba jeszcze nie widziałeś tego, co Windows potrafi zrobić samo
>z siebie... pliki giną i tak dalej.. A co najgorsze nikt nie wie (może
>paru guru od Billa) gdzie plik się znajduje, a nawet jak się nazywa.

No tak, jest DCOM i można korzystać z aplikacji rozproszonych w sieci.
Nie potrzeba żadnych plików poza dokumentami. Możnaby postawić klienta
na stabilnym os/2 (do przechowywania tych plików), ale niestety NIE
NADAJE SIĘ z wiadomych powodów :-)

ps. Jak tam Unikod ? Opanowany czy nadal półsrodki ?