Re: Konwersja z M$ Worda

Autor: Marek Łukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Mon 06 Apr 1998 - 09:35:21 MET DST

Grzegorz Bodaszewski wrote:

> Grzegorz Szysz\\lo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

[ciach]
> A mnie się ostatnio zaczął wieszać... Chyba po FP32PL, ale
> nie jestem pewien. Objaw jest taki, że rusza, wczytuje dokument,
> zaczynam edycję i po minucie - dwóch komputer przestaje reagować
> na klawiaturę. Nawet Caps-lock i Num-lock lampek nie przestawiają.
> Nie działa też WatchCat uruchamiany przez Ctrl-Alt-W. Jedyne,
> co skutkuje, to klasyczny 'salut na 3 palce'. Oczywiście zawartość
> edytowanego dokumentu diabli biorą. Słyszeliście może o czymś takim ?
> Problem występuje przy Wordzie 6.0a PL, Excel 5 działa normalnie.
Kiedy Ci sie wiesza?
1. w pelno ekranowych sesjach Win-OS/2
2. w okienkach win-OS/2
3. odpalony jako okienko?

jezeli w przypadku 2 i 3 sie Ci wywala to ustaw by odpal sie Ci jako
Full Screen, mojemu Merlinkowi to pomoglo (do czasu zmiany karty
graficznej z ET6k na Martox Millenium) teraz Word biega w ustawieniach
1-3 a Excel sie wywala przy podgladzie wydruku :(

pOSdrowienia
MArek