Tseng ET6000 os2Warp 4.0 pl

Autor: Patek (patek_at_polbox.com)
Data: Tue 30 Dec 1997 - 02:43:15 MET

Wielkie dzieki, sterowniki dzialaja, rzecz sie powiodla!

Ale mam inny problem nie umiem sie polaczyc z internetem.
Teraz jestem w Win95 ale chce pojezdzic na OS2.
Jesli ktos ma jakas instrukcje konfiguracji krok po kroku to bede zbawiony.
W systemie nie moge znalezc przegladarki WWW np. WEBEXPLORER.
Instalowalem nawet IE302a dla win31, ale wywala blad -brak pliku ...-

Gdzie moge dostac servise pack'i do OS2 ver4.0 pl

dzieki patek_at_polbox.com