Instrukcja krok po kroku Było: ReTseng ET6000 os2Warp 4.0 pl

Autor: Dominik Czechowski (domcio_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 30 Dec 1997 - 09:52:46 MET

Patek wrote:

> Wielkie dzieki, sterowniki dzialaja, rzecz sie powiodla!
>
> Ale mam inny problem nie umiem sie polaczyc z internetem.
> Teraz jestem w Win95 ale chce pojezdzic na OS2.
> Jesli ktos ma jakas instrukcje konfiguracji krok po kroku to bede zbawiony.
> W systemie nie moge znalezc przegladarki WWW np. WEBEXPLORER.
> Instalowalem nawet IE302a dla win31, ale wywala blad -brak pliku ...-
>
> Gdzie moge dostac servise pack'i do OS2 ver4.0 pl
>
> dzieki patek_at_polbox.com

Musisz zainstalować TCP/IP (WebExplorer jest w pakiecie). Jeśli łączysz
się przez Telekompromitację to użyj albo standardowego (alternatywnego)
dialera "Dial Other Internet Providers" albo (polecane) InJoy'a lub
jeszcze czegoś innego. Jeśli chodzi o DOIP należy wpisać następujące
rzeczy:

Wariant I
1. ustawić modem, jeśli nie ma go na liście to sobie stwórz (plik
modem.iak), lub wybierz Hayes Compatible. Prędkość oczywiście 115200
:-))
2. ustaw domain name srever na któryś zadresów podanych przez TelePSA.
(osobiście używam krakowskiego 194.204.151.151)
3. ten drugi wymagany adres IP (zapomniałem jak się nazywa) ustaw na
cokolwiek (np. 0.0.0.0)
4. w okienku login sequence wpisz nazwę pliku znajdującego się w
katalogu MPTN\ETC
5. stwórz ten plik (najlepiej na podstawie sample.rsp z drobnymi
zmianami :
        atz
        OK
        atdt0202122
        .... coś tam (chyba /r i NTC albo jakoś inaczej, w każdym razie tak
jak w tym przykładzie
        name> zmieniasz na name:
        i "coś od hasła" na bodajże passwd: (to ma być napis który ci się
wyświetli gdy TPSA będzie pytać o hasło
        te dwukropki są najważniejsze (serwer TPSA tego wymaga)
        i koniec skryptu
        oczywiście wszystkie komentarze (linijki z # na początku wywalasz)

Wariant II
1. To samo co do Punktu 4, ale zamiast podawać nazwę skryptu w login
sequence piszesz po prostu zawartość tego pliku bezpośrrednio w okienku

Wariant III
1 . Jak wyżej ale używasz tylko pól login, password, nr. tel, a login
sequence zostawiasz na "none" lub puste.

Uff ... Mam nadzeję, że pomoże.
P.S. Polecam Netszkape (koniecznie z parametrem "-3")zamiast
WebExplorera (chociaż WE jest znacznie szybszy)

--
Dominik Czechowski