dostep do internetu, bylo: Tseng ET6000 os2Warp 4.0 pl

Autor: Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 30 Dec 1997 - 15:26:41 MET

"Patek" <patek_at_polbox.com> wrote:
>Wielkie dzieki, sterowniki dzialaja, rzecz sie powiodla!
>
>Ale mam inny problem nie umiem sie polaczyc z internetem.
>Teraz jestem w Win95 ale chce pojezdzic na OS2.
>Jesli ktos ma jakas instrukcje konfiguracji krok po kroku to bede zbawiony.
>W systemie nie moge znalezc przegladarki WWW np. WEBEXPLORER.
>Instalowalem nawet IE302a dla win31, ale wywala blad -brak pliku ...-
>
>Gdzie moge dostac servise pack'i do OS2 ver4.0 pl
>
>dzieki patek_at_polbox.com

po pierwsze. masz LAN czy dzwonisz modemem ?
po drugie. web explorer instaluje sie sam przy instalacji sieci.
byc moze sieci nie zainstalowales.
po trzecie. co ci strzelilo do glowy by instalowac IE ? to poroniony pomysl.
jesli juz, to b.dobrze dziala netscape przeznaczony dla win31x . jego mozesz
smialo instalowac.