Re: opis funkcji w bibliotekach DLL (teraz TCP)

Autor: Bart/2 (root_at_microsoft.com)
Data: Mon 29 Dec 1997 - 23:43:14 MET

On Mon, 29 Dec 1997 15:27:52, Grzegorz Szyszl/o
<znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

> gdzie moge znalezc dokumentacje do tych bibliotek ? z osem jej nie dostarczaja.

na hobbesie jest jakas dokumentacja do tego, kiedys jnawet sciagnalem
ale byla w takim dziwnym formacie ze sie jej czytac nie dalo..
Bart/2 (Bartosz Tomasik) | Asu'a group
Asu'a & TeamOS/2 | http://asua.v-lo.krakow.pl
IRC nick: Ihsahn | http://ddan.dyndns.com/airc
e-mail: Ihsahn_at_irc.pl | e-mail: asua_at_ddan.dyndns.com