Re: Tseng ET6000 os2Warp 4.0 pl

Autor: Andrzej J. Piotrowski (A_J_P_at_it.com.pl)
Data: Tue 30 Dec 1997 - 13:37:41 MET

On Tue, 30 Dec 1997 02:52:34 +0100 (CET), Patek wrote:

>Wielkie dzieki, sterowniki dzialaja, rzecz sie powiodla!
>
>Ale mam inny problem nie umiem sie polaczyc z internetem.
>Teraz jestem w Win95 ale chce pojezdzic na OS2.
>Jesli ktos ma jakas instrukcje konfiguracji krok po kroku to bede zbawiony.
>W systemie nie moge znalezc przegladarki WWW np. WEBEXPLORER.
>Instalowalem nawet IE302a dla win31, ale wywala blad -brak pliku ...-

Po pierwsze - czy zainstalowales TCP/IP? Bez tego ani rusz...
Jesli tak - webexplorer jest w folderze Programs, Webexplorer (chyba) a w ogole to
powinien bbyc na pulpicie.

Do laczenia sie najlepiej sciagnac Injoya (os2.tucows.com)

>Gdzie moge dostac servise pack'i do OS2 ver4.0 pl

Glownie na www.software.ibm.com - ale wiekszosc fixpackow chyba jest w Polsce (?)
Lech Wiktor Piotrowski
OS / 2 = Win ^ 95
ICQ#: 6554016