Re: Moj OS/2

Autor: Przemo Karlikowski (karlik_at_polbox.com)
Data: Tue 16 Dec 1997 - 15:14:33 MET

Grzegorz Szyszl/o napisa?(a) w wiadomo?ci:
<66r9pu$dan$4_at_helios.man.lublin.pl>...

>raczej je fragmentuje a nie oblsuguje :)

Niesamowite...

>pudlo. OS/2 prawidlowo obsluguje karty dzwiekowe z chipem ESS .
A spróbuj zainstalować skaner....

>dziwne. ja mam :) i to nawet zgodne z ISO w przeciwienstwie do windy :)))

Mam???? GÓWNO MASZ!!! MOŻE MASZ, ALE TYLKO NA SWOIM EKRANIE! OD CIEBIE
ZAWSZE KRZACZKI PRZYCHODZĄ, PO JAKIMKOLWIEK SYSTEM NIE PATRZYŁEM (Win95,
Win31, OS4, Unix) NIGDY NIE BYŁO POLSKICH LITER!! Więc mi bzdur i kitów nie
wciskaj!!!

Sorka, trochę się wkurzyłem, bo nie można normalnie wiadomości na tej grupie
czytać, tylko trzeba je najpierw zdekodować....
Przemo
karlik_at_polbox.com