Re: Moj OS/2

Autor: Bart/2 (root_at_microsoft.com)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 17:04:19 MET

On Tue, 16 Dec 1997 14:14:33, "Przemo Karlikowski" <karlik_at_polbox.com>
wrote:

>[....]

> Niesamowite...
ale prawdziwe..
> mnie
>[...]
> A spróbuj zainstalować skaner....
skaner ESS?? hehe skaner dziala i to spoko.. w dodatku podczas
transmisji ze skanera nic sie nie wiesza tak jak w przypadku
Winsyfa95...
> Mam???? GÓWNO MASZ!!! MOŻE MASZ, ALE TYLKO NA SWOIM EKRANIE! OD CIEBIE
> ZAWSZE KRZACZKI PRZYCHODZĄ, PO JAKIMKOLWIEK SYSTEM NIE PATRZYŁEM (Win95,
> Win31, OS4, Unix) NIGDY NIE BYŁO POLSKICH LITER!! Więc mi bzdur i kitów nie
> wciskaj!!!
heheh jak nie masz to Twoj problem.. widocznie billy de gates nie
przewidzial dla Ciebie mozliwosci poprawnej obslugi ISO..

PS. Specjalnie dla Ciebie pisalem bez polskich liter :>
Bart/2 (Bartosz Tomasik) | Asu'a group
Asu'a & TeamOS/2 | http://asua.v-lo.krakow.pl
IRC nick: Ihsahn | http://ddan.dyndns.com/airc
e-mail: Ihsahn_at_irc.pl | e-mail: asua_at_v-lo.krakow.pl