Re: Moj OS/2

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Tue 16 Dec 1997 - 18:11:55 MET

On Tue, 16 Dec 1997, Przemo Karlikowski wrote:

> Mam???? GÓWNO MASZ!!! MOŻE MASZ, ALE TYLKO NA SWOIM EKRANIE! OD CIEBIE
> ZAWSZE KRZACZKI PRZYCHODZĄ, PO JAKIMKOLWIEK SYSTEM NIE PATRZYŁEM (Win95,
> Win31, OS4, Unix) NIGDY NIE BYŁO POLSKICH LITER!! Więc mi bzdur i kitów nie
> wciskaj!!!
>
> Sorka, trochę się wkurzyłem, bo nie można normalnie wiadomości na tej grupie
> czytać, tylko trzeba je najpierw zdekodować....
> Przemo
> karlik_at_polbox.com

To sobie popatrz teraz ŁĄŻŃÓŚĆĘŹłążńóśćęź! Ja mam zawsze w obie strony
(czytam i wysylam z OS/2, Linuxa i rowniez z Windows czasem).

A poza wszystkim to czy mozesz wyjasnic nam wszystkim na tej grupie po co
wysylasz poczte na temat win95 na grupe dotyczaca OS/2? Jezeli chcesz
pisac na temat Win95 to pisz na grupie dotyczacej Win95 i uszanuj wole
ludzi, ktorzy korzystaja z tej grupy bo chca porozmawiac na temat OS/2!
Nie ma nic gorszego niz uszczesliwianie na sile! Czy nie mozesz tego
zrozumiec?!?!?!?! Zareczam Ci ze ci, ktorzy sa uczestnikami tej grupy
swiadomie dokonali wyboru OS/2 jako "systemu swoich zainteresowan" i
uszanuj ich wybor! To juz nie jest netykieta czy cos podobnego, to po
prostu wystarczy troche kultury i szacunku dla innych.

PS. O obrzucaniu innych epitetami nawet nie wspomne bo to ponizej
wszelkich norm.

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl