Re: Moj OS/2

Autor: Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 16 Dec 1997 - 18:54:30 MET

"Przemo Karlikowski" <karlik_at_polbox.com> wrote:

>Niesamowite...

co wymiekasz koles ? brak argumentow ?

>Mam???? GÓWNO MASZ!!! MOŻE MASZ, ALE TYLKO NA SWOIM EKRANIE! OD CIEBIE
>ZAWSZE KRZACZKI PRZYCHODZĄ, PO JAKIMKOLWIEK SYSTEM NIE PATRZYŁEM (Win95,
>Win31, OS4, Unix) NIGDY NIE BYŁO POLSKICH LITER!! Więc mi bzdur i kitów nie
>wciskaj!!!

spojrz skad ja wlasciwie nadaje. otoz nadaje z ....... linuxa.
linux lame ? pudlo. tutaj akurat ja jestem lame, bo mi sie nie chce
tych polskich kwiatkow zainstalowac :) a przepis jest, prosty,
wypunktowany jak dla malpy na PSO.

>Sorka, trochę się wkurzyłem, bo nie można normalnie wiadomości na tej grupie
>czytać, tylko trzeba je najpierw zdekodować....
>Przemo

a co ? microsoft explorer ma jakies problemy z postingami zgodnymi z RFC ?
ROTFL :)))))