Problemy z Merlinem

Autor: artcomp (artcomp_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 22 Jul 1997 - 19:27:02 MET DST

Jestem bliski rozpaczy, kupiłem Warpa 4 PL, czterokrotna instalacja i w
końcu dałem za wygranš. Może i moja wina, stare przyzwyczajenia z Win95 a
może po prostu pech. Najpierw S3 Virga i pa, pa polskie litery w oknach -
Warp w 640x480 jest nie do oglšdania (sprawa estetyki). PóŸniej długie
oczekiwania na uruchomienie czegokolwiek (nawet karty z komunikatem: ta
aplikacja nie odpowiada...). O karcie dŸwiękowej nie wspomnę (Gallant
SC-7000), szczęka opadła kiedy okazało się, że cdrom - rozpoznany nie wydał
żadnego dŸwięku z siebie. Kolejny gwóŸdŸ do trumny dodało odkrycie, że ta
POLSKA wersja jest również ANGIELSKA, zaskoczony na całego i żałujšcy, że
nie nabyłem po prostu tej ostatniej (może wówczas działał by VIRG).
Oczywiœcie edytor bez polskiego słownika. I długie bezcelowe poszukiwanie
jak pisać w innym języku niż polski (zmiana klawiatury i strony kodowej).
Należe rzczej do ludzi upartych i mimo wszystko chciałbym tego osa odpalić
zgodnie z regułami gry, może ktoœ podpowie jak (bez sznura od klawiatury na
którym można zadyndać w przyływie rozpaczy). Nie należe do jakiœ zażartych
fanów Windowsa, raczej do tych którzy nie majš wyboru: Office, Photoshop,
Corel... może to nie jest argument.
Mój komputer to P90, 32 MB, HDD 1,7 GB i 0,85 GB, karta grafiki S3 Virge z
4 MB, modem Request 28 kb, karta dŸwiękowa Gallant SC-7000, CDROM Creative
220E, monitor GoldStar 1520.
JanuszZrozpaczony