Re: Programy pod OS/2

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 22 Jul 1997 - 20:43:46 MET DST

On Tue, 22 Jul 1997 17:15:10 +0200 (CEST), Jacek Pietraszek wrote:

>?

>Tak, probowalem ja przygotowac na poczatku roku. Niestety,
>procz dwoch sugestii dotyczacych dwoch programow:
>
>Word -> WordPro
>PowerPoint -> FreeLance Graphics
[CIACH]

To moze ja wtrace swoje trzy grosze?

Jezeli chodzi o pakiety biurowe, to jest znakomity StarOffice. Jest
wersja 3.1, w fazie beta1 jest wersja 4.0. W wersji 3.1 pakiet zawiera
edytor tekstow, arkusz kalkulacyjny, programy do grafiki wektorowej i
bitowej, program do rysowania wykresow i managera aplikacji (taki wlasny
pasek zadan). Bolaczka to brak polskiego slownika, polskiego modulu
dzielenia wyrazow, filtr tylko do Worda 6.0 gubiacy oczywiscie polskie
litery.

Jest jeszcze w tej kategorii edytor tekstow Describe 5.0 i arkusz
kalkulacyjny Mesa.

Z narzedziowni (w stylu Norton Utilities) jest GammaTech Utilities 3.0
oraz Graham Utilities (numeru ostatniej wersji nie pomne).

Trzeba koniecznie wspomniec o ObjectDesktop Professional wer. 1.52, ktory
jest dla OS-a mniej wiecej tym, czym dla Win 3.1 byl Norton Desktop.

Lotus Notes jak ktos potrzebuje jest takze w wersji OS-owej.

To tyle w telegraficznym skrocie.

OSciski!
Mirek Nowakowski