Re: Problemy z Merlinem

Autor: Tomasz Stelmaszczuk (hal9000_at_calder.com.pl)
Data: Wed 23 Jul 1997 - 03:17:13 MET DST

artcomp wrote:

> Jestem bliski rozpaczy, kupiłem Warpa 4 PL, czterokrotna instalacja i w
> końcu dałem za wygranš. Może i moja wina, stare przyzwyczajenia z Win95 a
> może po prostu pech. Najpierw S3 Virga i pa, pa polskie litery w oknach -
> Warp w 640x480 jest nie do oglšdania (sprawa estetyki).

Sterowniki do Virge'a są źle napisane. Problem nie leży po stronie OS/2.

> PóŸniej długie
> oczekiwania na uruchomienie czegokolwiek (nawet karty z komunikatem: ta
> aplikacja nie odpowiada...). O karcie dŸwiękowej nie wspomnę (Gallant
> SC-7000),

Jeżeli karta nie ma własnych sterowników dla OS/2, to raczej
niewykonalne
jest uruchomienie jej pod OS/2 (może za wyjątkiem sesji DOS i Win-OS/2).

> Oczywiœcie edytor bez polskiego słownika.

Tu, niestety, IBM Polska wykazuje godną "podziwu" bezwładność. Problem
był niejednokrotnie sygnalizowany - bez efektu.

> I długie bezcelowe poszukiwanie
> jak pisać w innym języku niż polski (zmiana klawiatury i strony kodowej).

W Instalacji Selektywnej wybrać kraj: Polska i klawiatura: polska
(programistów).

> Office,
StarOffice, SmartSuite96 for OS/2. Zwracam uwagę na tą ostatnią, mimo,
że
w znacznej części jest to zbiór programów dla Win 3.x jako, że tani
okazać
może się upgrade na pełną wersje SmartSuite97 dla OS/2 (3/4 Q br).

> Photoshop,

ColorWorks 2.0, Embellish, NeoN 2D Pixel

> Corel

NeoN 2D Vector, LogoArt.

                          best regards
                       Tomasz Stelmaszczuk
Official OS/2 Ambassador Certified OS/2 Engineer
IBM BESTeam TeamOS/2
http://www.calder.com.pl e-mail: hal9000_at_calder.com.pl