Re: Problemy z Merlinem

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 23 Jul 1997 - 09:18:49 MET DST

"artcomp" <artcomp_at_free.polbox.pl> wrote:
>Jestem bliski rozpaczy, kupiłem Warpa 4 PL, czterokrotna instalacja i w
>końcu dałem za wygranš. Może i moja wina, stare przyzwyczajenia z Win95 a
>może po prostu pech. Najpierw S3 Virga i pa, pa polskie litery w oknach -

grrr.... S3 skaszanil drivery do Virga . Mozesz probowac, tzn. przestaw
karte virga w tryb emulacji s3trio . i sprobuj skorzystac z driverow s3trio.
ja niestety nie mam karty opartej na virage. i poki co bede omijal te
karte wielkim kolem do momentu, az s3 puknie sie w leb i napisze
po ludzku drivery. za to bardzo ladnie chodza drivery do kart
opartych o nowe chipy cirrus logic. w przeciwienstwie do s3, dla cirrus
ograniczenia trybow graficznych sa takie same jak dla innych systemow.
w szczegolnosci, wyciagam 800x600 64k kolorow przy 1mb ramu karty.
z najnowszymi driverami jest jeden drobny problem. trzeba podmienic
jeden plik w katlaogu \OS2\MDOS\ ze starszej wersji. wtedy biega jak trzeba.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |