Re: Co sądzicie o najnowszym OS2

Autor: Piotr Trzcionkowski (ZmienNa_trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Fri 18 Jul 1997 - 21:51:18 MET DST

17 Jul 1997 07:36:28 GMT, Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl>
napisał(a):

>no dobra. irq 3 i irq4 to com'y . irq5 i irq7 to lpt2/lpt1 .
>i te przerwania mozesz wykorzystac. co do innych, roznie.
>a sterowik twarziela wisi na irq14 . drugi kanal na irq15 . wiec jakim
>cudem ci zabraklo przerwan na dole ? jesli naprawde nie masz nic
>(nie masz muzyki), to pewnie irq5 byloby ok.

Mam muzykę na 7, modem na 5 reszta jest zajęta przez comy i i
systemowe. Nie da się i już. PC jest pod tym względem do kitu.

>ja musialem w biosie ustawic PS/2 enabled, i rownoczesnie na plycie glownej
>przezworkowac PS/2 tez na enabled. w zadnej innej konfiguracji nie chodzi, bo
>nie ma prawa.

Gdzie na płycie i jakiej ? Moja to HOT433. Akurat próbowałem
ustawiając "Enabled dla WinBIOS" a to wbrew pozorom nie powinno
wpływać na obsługę w danym systemie. Tyle, że kłopot jest także w
złączu do myszki bo to jest minimalnie inne złącze niż zwykły RS tzn.
z kompletem pinów a nie jednym uciętym.

Piotr Trzcionkowski
tel. +048 (0-32) 2-284-907
http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk