Re: Co sądzicie o najnowszym OS2

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Sun 20 Jul 1997 - 23:44:02 MET DST

ZmienNa_trzcionk_at_us.edu.pl (Piotr Trzcionkowski) wrote:

>17 Jul 1997 07:36:28 GMT, Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl>

>Gdzie na płycie i jakiej ? Moja to HOT433. Akurat próbowałem
>ustawiając "Enabled dla WinBIOS" a to wbrew pozorom nie powinno
>wpływać na obsługę w danym systemie. Tyle, że kłopot jest także w
>złączu do myszki bo to jest minimalnie inne złącze niż zwykły RS tzn.
>z kompletem pinów a nie jednym uciętym.

Czy ta HOT433 ma wbudowana obsluge myszki PS/2 ?
Sprawdz podstawke w 'tylnym lewym' rogu plyty. Jezeli jest pusta,
to mozesz sobie kombinowac do bolu, a myszy i tak nie odpalisz :-)
Opis podlaczenia myszy PS/2 i inne ciekawostki swiazane z HOT433
powinny byc na http://www.ziplink.net/~gtolar/shuttle/

A propos: HOT433 to bardzo smieszna plyta. Mialem taka do niedawna,
pracowala bez problemu z DOS, Win 3.11, Linux RH 4.0 i OS/2 Warp 3.
Za cholere nie udawalo sie na niej zainstalowac Win95.
Cwana bestia - wiedziala, co dobre ! ;-)))

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl