Re: Re: Co sądzicie o najnowszym OS2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 17 Jul 1997 - 09:36:28 MET DST

ZmienNa_trzcionk_at_us.edu.pl (Piotr Trzcionkowski) wrote:

>Jak to co ? Standardowe urządzenia porty szeregowe, sterowniki dysków.
>Wszystkie pracują na niskich przerwaniach. Ta karta też wisi wspólnie
>na jakimś COMie i pod win95 działa ale pod nt już nie chce. A pod osem
>w ogóle ciężko cokolwiek wnioskować jak nie ma pewnego sterowniika.

no dobra. irq 3 i irq4 to com'y . irq5 i irq7 to lpt2/lpt1 .
i te przerwania mozesz wykorzystac. co do innych, roznie.
a sterowik twarziela wisi na irq14 . drugi kanal na irq15 . wiec jakim
cudem ci zabraklo przerwan na dole ? jesli naprawde nie masz nic
(nie masz muzyki), to pewnie irq5 byloby ok.

>Z ta myszka to jest fakt. Kiedys to olalem, ale plyta umozliwia
>przylaczenie w taki sposób. Ale to zlacze na plycie nie dziala tak
>wprost, poza tym spróbowałem na przerwaniu karty i ... dalem sobie
>spokój bo mi rozpoznał włożoną jako drugą, jedyną w moim posiadaniu,
>Ethernet. Po prostu potrzeba mi drugiej karty Ethernet i wtedy będę
>grzebał. Szkoda czasu w mojej sytuacji.
>
>Piotr Trzcionkowski
>tel. +048 (0-32) 2-284-907
>http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk

ja musialem w biosie ustawic PS/2 enabled, i rownoczesnie na plycie glownej
przezworkowac PS/2 tez na enabled. w zadnej innej konfiguracji nie chodzi, bo
nie ma prawa.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |