Re: Co sądzicie o najnowszym OS2

Autor: Piotr Trzcionkowski (ZmienNa_trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Fri 18 Jul 1997 - 21:51:22 MET DST

Wed, 16 Jul 1997 22:54:22 +0100, jurgens_at_elektron.pl (Jerzy Ratajczak)
napisał(a):

>Mnie udalo sie wepchnac karte sieciowa na IRQ-2

Znaczy 9 ? Bo IRQ 2 jest podpięte do kolejnego sterownika przerwań.
Tak właściwie to karta może pracować nawet bez przerwania, ale czy to
zapewnia jakikolwiek sterownik wątpię. Ja już z tymi arcnetami robiłem
różne próby pod NT. Po wyjęciu wszystkich kart i przestawieniu karty
na jakieś wolne (no niezupełnie) bodajże 7 i tak się wieszał przy
starcie co potwierdzałoby konflikt. W takiej samej sytuacji pod os/2
jest tak, że wpisałem sterownik do CONFIGa z właściwymi parametrami.
Kiedy się uruchamia pisze, że takie to a takie zasoby wykorzystuje
(poprawnie) ale RMView stwierdza, że nic nie wykorzystuje a chyba
powinien. Trzeba zwrócić uwagę, że to sterownik trefny. Jak ktoś ma
jakieś sugestie chętnie posłucham.

Piotr Trzcionkowski
tel. +048 (0-32) 2-284-907
http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk