Re: Re: Co sądzicie o najnowszym OS2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 19 Jul 1997 - 16:34:18 MET DST

ZmienNa_trzcionk_at_us.edu.pl (Piotr Trzcionkowski) wrote:

>Mam muzykę na 7, modem na 5 reszta jest zajęta przez comy i i
>systemowe. Nie da się i już. PC jest pod tym względem do kitu.

jeszcze IRQ9-IRQ2 . to to samo przerwanie, generowane przez
generator odchylania pionowego karty graficznej. na karcie wylaczasz
to przerwanie, dzieki temu mozesz je wykorzystac do innych celow.
przerwanie jest wykorzystywane do synchronizacji rysowania
z odswiezaniem ekranu. ale jak do tej pory zastosowanie widzialem
w programach typu DEMO. poza tym com'y . wykorzystujesz obydwa
czy tylko jeden ? aha. jeden na mysze. a drugi ? przeciez masz karte
modemowa. chyba ze z kims grasz w costam przez RS.

>Gdzie na płycie i jakiej ? Moja to HOT433. Akurat próbowałem
>ustawiając "Enabled dla WinBIOS" a to wbrew pozorom nie powinno
>wpływać na obsługę w danym systemie. Tyle, że kłopot jest także w
>złączu do myszki bo to jest minimalnie inne złącze niż zwykły RS tzn.
>z kompletem pinów a nie jednym uciętym.

nie znam tej plyty. jedynie co ci moge powiedziec, ta plyta to zlom :(
ale spytaj na liscie PECET (pl.comp.pecet), to ci powiedza jak uaktywnic PS/2.

najlepiej w subject od razu daj pytanie: Mysz PS/2 i plyta HOT433 jak ?

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |