Re: Co sadzicie o najnowszym OS2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 15 Jul 1997 - 10:33:20 MET DST

"Jacek Pietraszek" <pmpietra_at_mech.pk.edu.pl> wrote:

> [...]
>1) zly instalator w pierwszych oferowanych wersjach (do mniej wiecej=20
> polowy 1995 r.) i bardzo slabe wsparcie bazy sterownikow urzadzen,
>2) brak pakietu biurowego typu Office w chwili wprowadzania Warpa=20
> na rynek; nawet jezeli SmartSuite/Warp okaze sie czyms wiecej=20
> niz "produktem z mgly", to ukaze sie o dwa i pol roku za pozno=20
> w stosunku do potrzeb,
>3) fantastyczne mozliwosci Warpa, zawarte w API, nie znalazly odbicia=20
> w aplikacjach dostarczonych standardowo z systemem: vide sprawa
> sakramencko drogiego TCP, ktory trzeba bylo dokupic do Warpa zanim

Oj niestety prawda. Od siebie dodam tylko tyle, ze

1. istnieje ibm nfs for os/2 . kosztuje tyle co sam os/2 , mimo ze w internecie
   sa osiagalne pakiety darmowe, ktore maja zbliziony poziom techniczny.
2. istnieje ibm PMX for os/2 , czyli Xserver w srodowisku PM. jest rownie
   drogi, mimo ze jest to kompletnie nieuzasadnione. a poza tym jest
   nie do konca kompatybilny z R5 i R6. i tu tez jest alternatywa, i to
   bardzo dobra. jest nia Xfree86 for os/2 . jedyna wada jest taka, ze
   dziala tak jak pelnoekranowe windowsy. w okienkach na desktopie
   niestety nie dziala. i to jest jedyna wada tej alternatywy.

Jak dla mnie obydwa te pakiety powinny byc tak samo dolaczone
do os/2, jak peer, tcp czy voice type. ale politycy ibm'a zawioda jak zwykle.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |