Re: OS/2 i to ma być system????

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 15 Jul 1997 - 12:47:19 MET DST

chatkops_at_helico.mech.tuniv.szczecin.pl (Karol Chatkowski) wrote:

>HP-UX podobnie jak OSa jak dotąd na oczy nie widziałem. NIe biadolę, sądziłem
>tylko (wiem jestem naiwniakiem), że taki markowy produkt nie jakieś tam M$,
>będzie OK od początku do końca.

no dobra. zadam ci inne pytanie. jaki system wybierzesz ? ten
w ktorym glowny nacisk polozono na latwy instalator, czy ten w ktorym
glowny wysilek poszedl na zapewnienie poprawnego funkcjonowania
juz zainstalowanego systemu ? ot pytanie.

[ze trzeba instalowac kilka razy]

>Sam również tak robię. Ale musisz się ze mną zgodzić, że trzeba najpierw wogóle
>go zainstalować, żeby było na czym eksperymentować.

lub tez poczytac readme, albo od biedy pozyczyc od kogos bardziej
standardowego cdroma :) albo popytac ludzi, co ci sie prawie udaje
w tej grupie. wiec moze zdradzisz ta wielka tajemnice, jakie parametry
ma owo "kluczowe dla systemu urzadzenie" ? nie wiem czy wiesz,
ale stabilny standard owego urzadzenia zostal zaakceptowany przez rynek
nie dawniej niz 2 lata temu. a to bardzo krotko. chociaz jak to jest
atapi, to z rownym powodzeniem mogles probowac roznych driverow. ja
na pierwszy ogien bym rzucil drivery do toshiby. potem do jakiegos nec
itp/itd. ale to w ostatecznosci. lepiej najpierw poszukaj, czy przypadkiem
nie ma gdzies w sieci driverow.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |