Re: Co sądzicie o najnowszym OS2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 13 Jul 1997 - 12:01:30 MET DST

Tomasz Stelmaszczuk <hal9000_at_calder.com.pl> wrote:

>Najbliżej będziesz miał Zniku chyba do biblioteki UMCS. Weź sobie
>coś z logiki formalnej. Popełniasz grzech nadinterpretacji. W tym
>przypadku podwójny:

dobra. klocimy sie :)))))))))))))))))
czy to ja popelniam grzech nadinterpretacji ? napisalem dokladnie,
ze mozna wysnuc a nie ze ja wyciagam z tego taki wniosek. to jest
zasadnicza roznica, i to jednak ty popelniasz blad nadinterpretacji :))))
  a teraz sedno. w wielu materialach reklamowych majkrofonu jest
pelno niedopowiedzen tak sprytnie sforulowanych, by czytajacego
wrecz sklonic do popelnienia bledow nadinterpretacji na korzysc microsoftu.
i wlasnie na tej podstawie czepiam sie ciebie, gdyz twoja wypowiedz
takze moze zostac przez jakiegos zielenca zle zinterpretowana.

poza tym co ma wspolnego logika i zielony-user ? dla mnie
te dwa pojecia sa wzajemnie rozlaczne :))))))))))))))))))))))
a czesto wrecz sie wykluczaja, bo zbior wspolny ma tendencje do zaniku :))

>1. żadną metodą nie da wywieść się z tego co napisałem twierdzenia
>o uruchamianiu softu dla W95 w Merlinie.

w naukowych publikacjach na ktorych sie opierasz, nie jest uwzgledniony
bardzo wazny element: .......... brak logiki myslenia przecietnego usera :)

>Użyte przez pytającego
>sformułowanie "widzą się" można rozumieć jedynie jako możliwość
>komunikacji w sieci bądź zaglądania na partycję z Win95 z OS/2 na
>tym samym komputerze. W żadnym wypadku jako uruchamianie progsów
>W95 pod OS/2.

Ja to oczywiscie zrozumialem, jako jednostka <SAMOCHWALSTWO>
wybitnie uzdolniona </SAMOCHWALSTWO> :)))))) ROTFL :))))))))
ale jesli odpowiadasz na listy w grupie publicznej, to nie masz
mozliwosci stwierdzenia jakim zasobem wiedzy dysponuje pytajacy,
oraz do jakiego stopnia jego zachowanie jest nielogiczne. Zwlaszcza,
jesli masz z nim pierwszy kontakt (czyzby powstal idealny czlowiek Turinga?)

>2. mylisz się, twierdząc, że stacja OS/2 nie może mieć otwartego
>softu W95. Zajrzyj sobie na www.software.ibm.com i poczytaj
>o Citrix.

tak. czytalem. glowna "sila" tego programu tkwi w tym, ze na desktopie
osa masz graficzna prezentacje programow odpalonych na ....... windowsach.
no chbya ze sie cos wreszcie zmienilo w tej sprawie. z checia taka wiadomosc
wcisnal bym w gardlo wszystkim zatwardzialym windziarzom :)))

>Dowiesz się wtedy, że aplikacje WNT (a co za tym idzie
>część softu W95) mogą być osiągalne dla stacji z OS/2. Prócz tego
>zajrzyj sobie na www.warpcity.com i przejrzyj sobie tipsy o
>instalowaniu różnych wersji win32 pod OS/2. Znajdziesz tam info
>o możliwości uruchamiania softu dla NT i 95 pod OS/2.

tak, wiem o tym. ale dotyczy to raczej marginesu softu pod g95.
choc jednoczesnie potwierdza teze, ze roznice pomiedzy win3.11 a win95
(wlasciwie to win3.95) sa kosmetyczne, a roznice sprowadzaja sie
bardziej dla podniesienia niekompatybilnosci, niz na podniesieniu
walorow uzytkowych. ale ty to przeciez wiesz :) no ale inni moga nie wiedziec.

>Nie wierzę, byś chciał wprowadzać dezinformację (vide pl.comp.os.win95)

tamta grupa to dla sportu :)))))))))

>ale - nie obraź się - puszczanie postingów w tym stylu zdradza
>posiadacza nieujarzmionej pieniaczej żyłki (vide pl.comp.os.win95).

no to wlasnie mowie ze dla sportu :))))))))))))))))))))))
i nawet nie bede zaprzeczal ze tamta grupe traktuje jak pieniacki
poligon doswiadczalny :)

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |