Re: Co sądzicie o najnowszym OS2

Autor: Tomasz Stelmaszczuk (hal9000_at_calder.com.pl)
Data: Sat 12 Jul 1997 - 19:31:25 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> nie bede sie klocil o slowka. lecz z odpowiedzi ktorej udzieliles
> mozna wysnuc pokretny wniosek, ze pod merlinem chodza programy
> z win95. podczas gdy merlin jedynie potrafi sie w sieci
> komunikowac z win95 i na odwrot. nadal uwazam ze w ten
> sposob siejesz dezinformacje.

Najbliżej będziesz miał Zniku chyba do biblioteki UMCS. Weź sobie
coś z logiki formalnej. Popełniasz grzech nadinterpretacji. W tym
przypadku podwójny:

1. żadną metodą nie da wywieść się z tego co napisałem twierdzenia
o uruchamianiu softu dla W95 w Merlinie. Użyte przez pytającego
sformułowanie "widzą się" można rozumieć jedynie jako możliwość
komunikacji w sieci bądź zaglądania na partycję z Win95 z OS/2 na
tym samym komputerze. W żadnym wypadku jako uruchamianie progsów
W95 pod OS/2.

2. mylisz się, twierdząc, że stacja OS/2 nie może mieć otwartego
softu W95. Zajrzyj sobie na www.software.ibm.com i poczytaj
o Citrix. Dowiesz się wtedy, że aplikacje WNT (a co za tym idzie
część softu W95) mogą być osiągalne dla stacji z OS/2. Prócz tego
zajrzyj sobie na www.warpcity.com i przejrzyj sobie tipsy o
instalowaniu różnych wersji win32 pod OS/2. Znajdziesz tam info
o możliwości uruchamiania softu dla NT i 95 pod OS/2.

Nie wierzę, byś chciał wprowadzać dezinformację (vide pl.comp.os.win95)
ale - nie obraź się - puszczanie postingów w tym stylu zdradza
posiadacza nieujarzmionej pieniaczej żyłki (vide pl.comp.os.win95).

                          best regards
                       Tomasz Stelmaszczuk
Official OS/2 Ambassador Certified OS/2 Engineer
IBM BESTeam TeamOS/2
http://www.calder.com.pl e-mail: hal9000_at_calder.com.pl