Chcę dołączyć do grona OSowców ....

Autor: Karol Chatkowski (chatkops_at_helico.mech.tuniv.szczecin.pl)
Data: Wed 09 Jul 1997 - 12:00:18 MET DST

Cześć!
Zamierzam w najbliższym czasie zainstalować OS/2 Warp w wersji 3.0
(czerwony). Ponieważ nie miałem z nim wcześniej doczynienia mam parę
pytań:
Pierwsze retoryczne: Czy warto? - warto, miałem doczynienia z W95 przez
ponad pół roku i starczy :-)))
A teraz na poważnie:
Muszę niestety korzystać z pewnych programów chodzących pod W95 oraz W3.1
póki nie znajdę ich odpowiedników pod OSa, powiedzcie czy to ma szansę
zadziałać:
        ->DOS 6.2
        ->WIN31
        ->W95
wszystko na jednej (pierwszej) partycji. Na drugiej OS oczywiście.
Najlepiej by było abym z poziomu obu systemów miał dostęp do całego dysku.
Czy przy takiej instalacji jest na to szansa? Czy W95 poradzi sobie z HPFS?

W95 miesza w plikach startowych dos-a czy ma to znaczenie dla uruchamiania
sesji DOSa pod OSem? (m.in. podmienia command.com-a)
Czy ma to znaczenie dla sesji Win 3.1?

OS jest angielski, W31 polski - będą się gryzły czy nie? Słyszałem od
człowieka, który się tym bawił przez pewien czas, że są z tym kłopoty.

Mam do wyboru W31 i WFW311 co wybrać (co będzie mniej zgrzytało :)?

OK załóżmy, że przebrnęłem przez instalację. Poczytałem sobie, że ukazują
się co jakiś czas patche - do systemu (coś jak service pack dla W95), czy do
poszczególnych programów?
W które powinienem się zaopatrzyć? (nazwy plików, adresy mam lub znajdę)

Uffff to na razie tyle.

Karol