Re: Chcę dołączyć do grona OSowców ....

Autor: Marek Lukawski (marekl_at_red.gdansk.sprint.pl)
Data: Wed 09 Jul 1997 - 16:55:19 MET DST

On 9 Jul 1997, Karol Chatkowski wrote:

> Cześć!
> Zamierzam w najbliższym czasie zainstalować OS/2 Warp w wersji 3.0
> (czerwony). Ponieważ nie miałem z nim wcześniej doczynienia mam parę
> pytań:
> Pierwsze retoryczne: Czy warto? - warto, miałem doczynienia z W95 przez
> ponad pół roku i starczy :-)))
Warto tez przesiadlem sie z wIN95 na OS/2 co prawda nie Warp a Merlin
> A teraz na poważnie:
> Muszę niestety korzystać z pewnych programów chodzących pod W95 oraz W3.1
> póki nie znajdę ich odpowiedników pod OSa, powiedzcie czy to ma szansę
> zadziałać:
> ->DOS 6.2
> ->WIN31
> ->W95
> wszystko na jednej (pierwszej) partycji. Na drugiej OS oczywiście.
> Najlepiej by było abym z poziomu obu systemów miał dostęp do całego dysku.
> Czy przy takiej instalacji jest na to szansa? Czy W95 poradzi sobie z HPFS?
Sa programiki pokazujace w95 (read only) i dos (read-write) partycje HPFS

> W95 miesza w plikach startowych dos-a czy ma to znaczenie dla uruchamiania
> sesji DOSa pod OSem? (m.in. podmienia command.com-a)
> Czy ma to znaczenie dla sesji Win 3.1?
nie ma OS/2 ma wlasny interpreter

> OS jest angielski, W31 polski - będą się gryzły czy nie? Słyszałem od
> człowieka, który się tym bawił przez pewien czas, że są z tym kłopoty.
Nie wiem
> Mam do wyboru W31 i WFW311 co wybrać (co będzie mniej zgrzytało :)?
j.w
> OK załóżmy, że przebrnęłem przez instalację. Poczytałem sobie, że ukazują
> się co jakiś czas patche - do systemu (coś jak service pack dla W95), czy do
> poszczególnych programów?
Sa fix'y warto je instalowac zwlaszcza 26 bo wymaga do kilka programow
http://www.software.ibm.com itp
> Uffff to na razie tyle.

MArek
PS.