Re: Chcę dołączyć do grona OSowców ....

Autor: Marek Wawrzyniak (marwaw_at_nl.com.pl)
Data: Wed 09 Jul 1997 - 17:05:23 MET DST

> OS jest angielski, W31 polski - będą się gryzły czy nie? Słyszałem od
> człowieka, który się tym bawił przez pewien czas, że są z tym
Nie uda się uruchomić programów W31 w okienku. Jak miałem tą wersję OS/2
to zainstalowałem W31 EE i wszystko działało ok.
Z tego co wiem to SCO Unix też nie potrafi uruchomić polskich W31, ale
jest na to rozwiązanie (niestety nie pamiętam teraz jakie ) trzeba było
zagrać, któryś z plików ( kernela windows ) z wersji angielskiej i
wszystko było OK. Najlepiej spytaj kogoś kto ma SCO.

Marek