Re: Chcę dołączyć do grona OSowców ....

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Thu 10 Jul 1997 - 02:26:46 MET DST

chatkops_at_helico.mech.tuniv.szczecin.pl (Karol Chatkowski) wrote:

>OS jest angielski, W31 polski - będą się gryzły czy nie? Słyszałem od
>człowieka, który się tym bawił przez pewien czas, że są z tym kłopoty.

Tak, sa problemy z sesjami okienkowymi WIN-OS2. W trybie
pelnoekranowym chodzi dobrze.

>Mam do wyboru W31 i WFW311 co wybrać (co będzie mniej zgrzytało :)?

W 3.1. OS nie obsluzy 'sieciowosci' z WfW 3.11 - tzn. obsluguje
lepiej niz Windows, ale po swojemu, w wersji 'Connect', pliki
od WfW mu do tego niepotrzebne, a nie jestem pewien, czy nie
przeszkadzaja).

>OK załóżmy, że przebrnęłem przez instalację. Poczytałem sobie, że ukazują
>się co jakiś czas patche - do systemu (coś jak service pack dla W95), czy do
>poszczególnych programów?
>W które powinienem się zaopatrzyć? (nazwy plików, adresy mam lub znajdę)

FixPack nr 26 (o ile pamietam, to pliki XR_W026x.ZIP albo *.DSK)
i dwa pliki od Merlina: PMMERGE.DLL i KEYBOARD.DCP (w przeciwnym
wypadku nie dziala polska 'klawiatura programisty'. Poszukaj, moze
sa w FixPacku nr 1 do Merlina (ja mam je po prostu skopiowane z
Merlina PL od kolegi.) Koniecznie sciagnij tez driver do polskiej
klawiatury programisty (oryginalny Warp US ma tylko klawiature
maszynistki).

OSciski,
Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl