Re: Szczere wyznania nt OS/2

Autor: Tomasz Stelmaszczuk (calder_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 17:09:58 MET

In <5e9pdv$70v_at_helios.cto.us.edu.pl>, kaptacz_at_usctoux1.cto.us.edu.pl (Slawomir Kaptacz) writes:
>A widzisz tutaj przejawia sie Twoja bledne rozumowanie, moze mialem
>napisac jeszcze numerek z pudelka zawierajacego dwie dyskietki i CD'ka
>albo numerek z CD'ka z Bonus Pak'a?
To są Part Numbery, a nie numery licencji.
>Nie jestes jedynom osoba, ktora
>(zakladam) posiada legalnego os'a i wcale nie chce Twojej pomocy,
>powinienes wywnioskowac, ze takowej w ogole nie prosilem, ja tylko
>wyrazilem swoje opinie nt OS/2.
Jeżeli dostaję do ręki dowolny produkt, którego nie znam, lub którym nie potrafię się posłużyć
nie daję upustu swojej niewiedzy w wieszaniu psów na produkcie, przy czym
nie jest istotny jego producent.
Jeżeli chciałeś pobluzgać sobie ( w tym przypadku na OS'a) nie zamierzając
zasięgać jakiejkolwiek porady, to tym gorzej świadczy o tobie.

       best regards
  Tomasz Stelmaszczuk
         Calder
Official OS/2 Ambassador