Re: Szczere wyznania nt OS/2

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 14:55:31 MET

calder_at_ikp.atm.com.pl (Tomasz Stelmaszczuk) wrote:

>To są Part Numbery, a nie numery licencji.

Gdzie jest w takim razie numer licencji ? Tylko i wyłącznie na tej
malutkiej podwójnej nalepce ? (3.0 Connect PL)
Mam na niej dwa numery, jeden 14-znakowy, a drugi P/N i 7 znaków,
czyli chyba Part Number. Na niczym innym w pudełku nie zauważyłem
takiego numeru jak ten 14-znakowy.

BTW czy ktoś z Was dostał polskie dokumentacje do Connecta ?
Ja miałem w pudełku polską książkę do Warpa, dwie angielskie
do Connecta, kartkę z przeprosinami, że nie wyrobili się z
tłumaczeniem, i kartkę z zamówieniem tych polskich książek.
Wysłałem ją do IBM Polska dawno temu, i nic...

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl