Re: Szczere wyznania nt OS/2

Autor: Slawomir Kaptacz (kaptacz_at_usctoux1.cto.us.edu.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 17:43:07 MET

Tomasz Stelmaszczuk (calder_at_ikp.atm.com.pl) wrote:
: In <5e9pdv$70v_at_helios.cto.us.edu.pl>, kaptacz_at_usctoux1.cto.us.edu.pl (Slawomir Kaptacz) writes:
: >A widzisz tutaj przejawia sie Twoja bledne rozumowanie, moze mialem
: >napisac jeszcze numerek z pudelka zawierajacego dwie dyskietki i CD'ka
: >albo numerek z CD'ka z Bonus Pak'a?
: To są Part Numbery, a nie numery licencji.

Mnie na prawde nie interesuje co to sa za numery, interesuje mnie to co
jest na krazkach ...

: >Nie jestes jedynom osoba, ktora
: >(zakladam) posiada legalnego os'a i wcale nie chce Twojej pomocy,
: >powinienes wywnioskowac, ze takowej w ogole nie prosilem, ja tylko
: >wyrazilem swoje opinie nt OS/2.

: Jeżeli dostaję do ręki dowolny produkt, którego nie znam, lub którym nie potrafię się posłużyć
: nie daję upustu swojej niewiedzy w wieszaniu psów na produkcie, przy czym
: nie jest istotny jego producent.

Widzisz, to moze by tak jakos przyblizyc potencjalnym userom dokladne dane
systemu, wcale nie wieszam psow, jak juz mowilem to sa TYLKO moje
obiektywne uwagi. A co do producenta nie przypominam sobie, zebym cos zle
o nim mowil? (prosze o przypomnienie) Producent (nie jestem pewien)
powinien odpowiadac za promocje produktu ... moze wtedy by bylo wiecej
osowego softu ...

: Jeżeli chciałeś pobluzgać sobie ( w tym przypadku na OS'a) nie zamierzając
: zasięgać jakiejkolwiek porady, to tym gorzej świadczy o tobie.

Nie porady mi w tej chwili nie sa potrzebne wystarczyloby tylko dokladnie
napisac instrukcje (lub w ostatecznosci przetlumaczyc). W przypadku
wind'ow raczej jest to nieco bardziej szczegolowo opisane. Owszem jest
pokazny help w osie, ale chyba moznabylo dodac jego wersje "papierkowa"
nie wszyscy lubia godzinami gapic sie w helpa i probowac cos znalezc.

A co do bluzgania - nie wiem czy znasz definicje tego slowa, bo wiekszosc
z nas jej nie zna. Juz powiedzialem jaki byl cel tego artykulu. A uwazam
ze nie bylo w porzadku od razu posadzanie mnie ... w sumie o piractwo no
bo jakze inaczej (publicznie w dodatku).... ja bym sie wstydzil tak
napisac ....

Osobiscie nic do Ciebie nie mam ale trzeba miec troche wyrozumialosci do
innych i trzeba najpierw porzadnie sie zastanowic, a potem pisac ...

Pozdrawiam
Slawek K

Slawek Kaptacz mailto:kaptacz_at_us.edu.pl
Nick's: Fidmo, Widmo http://www.cto.us.edu.pl/~kaptacz