Re: [WINNT] jak sklonować system?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak sklonować system?
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Tue, 09 Apr 2024 16:44:28 +0100
in <news:uuu769$ft0$1$grzegorz@news.chmurka.net>
user Grzegorz Niemirowski pisze tak:

> Tak

ok

> Nie mamy dostępu do Twojego komputera :) Pewnie windowsowa
> partycja odzyskiwania.

a co zwykle jest w windowsowej partycji odzyskiwania? :)

> Niekoniecznie.

super

> Co miałby on dać?

efekt sklonowania całego dysku gdyby klonowanie partycji sie nie
powiodło bo nie.

> A co tam jest takiego mozolnego? Windows jest w stanie
> automatycznie zainstalować sterowniki praktycznie do wszystkiego.
> Nawet jeśli trzeba coś ściągnąć ze strony producenta, to też nie
> jest to żaden problem. Najgorzej jest jak się ma stary sprzęt, do
> którego nie ma oficjalnych sterowników i trzeba szukać czegoś
> pasującego. Ale wtedy po prostu trzyma się instalki żeby mieć pod
> ręką w razie czego. No chyba że się ich nie zachowało, wtedy
> zabawę trzeba będzie powtórzyć.

Miałem przez pare tygodni wykrzyknik przy

NVIDIA USB Type-C Port Policy Controller
PCI\VEN_10DE&DEV_1AED&SUBSYS_8D951462&REV_A1

w końcu jakoś zmęczyłem ten problem.

--
Piter