Re: [WINNT] jak sklonować system?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak sklonować system?
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Sun, 7 Apr 2024 15:30:49 +0200
PiteR <email@fauszywy.pl> napisał(a):
Jakie są możliwości zrobienia backupu systemu C mojego głównego peceta
(nie na pusty nowy dysk)? Zgranie dysku C Clonezilla do obrazu i
przywrócenie na tę samą partycje?

Tak

Co jest na partycji nr5 recovery?

Nie mamy dostępu do Twojego komputera :) Pewnie windowsowa partycja odzyskiwania.

Trzeba ją też zbakupować?

Niekoniecznie.

Czy zasuwać do sklepu po nowy dysk?

Co miałby on dać?

Nie żal mi utraty czegokolwiek na C bo wszystkie programy mam portable
na partycji E. Zal mi sterowników i ich ponownego mozolnego
instalowania na C. Ostanim razem nie było łatwo je zainstalować.

A co tam jest takiego mozolnego? Windows jest w stanie automatycznie zainstalować sterowniki praktycznie do wszystkiego. Nawet jeśli trzeba coś ściągnąć ze strony producenta, to też nie jest to żaden problem. Najgorzej jest jak się ma stary sprzęt, do którego nie ma oficjalnych sterowników i trzeba szukać czegoś pasującego. Ale wtedy po prostu trzyma się instalki żeby mieć pod ręką w razie czego. No chyba że się ich nie zachowało, wtedy zabawę trzeba będzie powtórzyć.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/