Re: [WINNT] jak sklonować system?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak sklonować system?
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 07 Apr 2024 09:23:29 +0100
in <news:uukfo4$mu0$1$grzegorz@news.chmurka.net>
user Grzegorz Niemirowski pisze tak:

> Ja właśnie zawsze klonowałem na pusty dysk. Ostatnio używałem do
> tego programu DiskGenius i sprawił się bardzo dobrze.
> https://www.diskgenius.com/how-to/migrate-windows-10-to-SSD.php
> W jakieś głębsze operacje się nie bawiłem, no może poza zmianą
> rozmiaru partycji.

Jakie są możliwości zrobienia backupu systemu C mojego głównego peceta
(nie na pusty nowy dysk)? Zgranie dysku C Clonezilla do obrazu i
przywrócenie na tę samą partycje? Co jest na partycji nr5 recovery?
Trzeba ją też zbakupować?

Czy zasuwać do sklepu po nowy dysk?

Nie żal mi utraty czegokolwiek na C bo wszystkie programy mam portable
na partycji E. Zal mi sterowników i ich ponownego mozolnego
instalowania na C. Ostanim razem nie było łatwo je zainstalować.

DISKPART> sel disk 0

Disk 0 is now the selected disk.

DISKPART> list part

  Partition ###  Type              Size     Offset
  -------------  ----------------  -------  -------
  Partition 1    Primary             16 MB  1024 KB VeraCrypt
  Partition 2    System             100 MB    17 MB
  Partition 3    Reserved            16 MB   117 MB
  Partition 4    Primary             38 GB   133 MB dysk C win10x64
  Partition 5    Recovery           537 MB    38 GB
  Partition 6    Primary             29 GB    39 GB dysk D pusty
  Partition 7    Primary             14 GB    68 GB dysk E programy
  Partition 8    Primary            488 GB    83 GB dysk X dane
  Partition 9    Primary            360 GB   571 GB dysk Y dane

DISKPART>

--
Piter
https://www.veracrypt.fr      https://vivaldi.com