Re: [WINNT] jak sklonować system?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak sklonować system?
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Wed, 03 Apr 2024 21:38:49 +0100
in <news:XnsB147A561B62E9PanElektronik@127.0.0.1>
user PiteR pisze tak:

> [...]
>
> DISKPART> list part
>
>   Partition ###  Type              Size     Offset
>   -------------  ----------------  -------  -------
>   Partition 1    Primary             16 MB  1024 KB VeraCrypt
>   Partition 2    System             100 MB    17 MB
>   Partition 3    Reserved            16 MB   117 MB
>   Partition 4    Primary             25 GB   xxx MB C
>   Partition 5    Recovery           537 MB   xxx GB

>   Partition 6    Primary            100 MB   xxx GB D
>   Partition 7    Primary             14 GB   xxx GB E
>   Partition 8    Primary            488 GB   xxx GB X

Cisza źle wróży mojemu pomysłowi :)
A jak jeśli dysk mSATA 2 target kompletnie opróżnię?

Clonezillą live czy może jest coś darmowe wygodne pod Win10?
Dyski nie są używane przez system to wydaje się proste jak skopiowanie plików.
Czy nie jest takie proste? Clonezilla długo myśli nad wyszukaniem partycji.
Chyba nie myśli dłużej nad kopiowaniem 15GB? Nie mam wolnego tygodnia ;)

> Mam dwa dyski gpt mSATA 32gb podłaczone kablami usb do peceta z win10.
> Jak sklonować system C w10x64 uefi z jednego mSATA na drugi pusty mSATA?

Czy trzeba klonować partycję nr 5 czy się sama utworzy jak uruchomię skopiowany
windows?

--
Piter

#jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne