Re: [WINNT] JEBAĆwindows10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] JEBAĆwindows10
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 12 Aug 2022 13:07:58 +0200
On 12/08/2022 12:23, _Master_ wrote:
element miał albo RGB 0 0 0 albo CMYK 0 0 0 100.
No właśnie. Nie masz podstawowej pewności.
Jeśli RGB bo Word pracuje

Word był tylko źródłem napisów.

Obrazki były generowane gdzie indziej, dostarczone w formie SVG albo tiff.

tylko na RGB to trzeba to później jakoś przekształcić na CMYK albo Gray i wychodzi np.93%K ;-)

Jeśli tak wychodzi, to wychodzi źle. Nie da się mieć bardziej czarnego niż RGB 0 0 0, chyba że "profile", ale to wina profili w drukarni a nie u mnie.

Sporny kolor to był obrazek *wektorowy* tak BTW, więc nie czepiaj się RGB.

Z Worda eksportowałem skryptem bazujacym na MS API.
Eksport zawierał*tylko*  teskt.
To nie wina worda.
Word pracuje na RGB.

Tekst nie jest w RGB. Skoro nie pojmujesz, to wyjasnie, z worda wyjmowałem tylk takie coś:

NIe ma tam informacji o kolorze. To nie ta warstwa obróbki.

Pytanie co ten skrypt zrobił z RGB.

Nic, bo wyciągał tylko treść pisemną z worda. Word nie zawierał obrazków. Zawierał jedynie nazwy plików i podpisy.

Czyli nie masz pojęcia co wysłałeś do drukarni. ;-)

Odwrotnie, mam 1000% kontroli nad każdym etapem i wiem doładnie gdzie pojawiło się przekłamanie. "W profilu". Ch... wie gdzie ten profil, ale pod innym adresem niż mój mechanizm.

Ach jakie to ŚMIESZNE ;-)

Raczej znowu czegoś nie rozumiesz w tym flow i stąd pusty śmiech.