Re: [WINNT] Odzyskiwanie plików po formacie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Odzyskiwanie plików po formacie
From: m4rkiz <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Tue, 2 Nov 2021 17:26:32 +0100
W dniu 02.11.2021 o 14:14, ąćęłńóśźż pisze:
> Na HDD to PhotoRec program leci sektor za sektorem i dopasowuje następne
kawałki
> do już znalezionych. Jak taki algorytm "po kolei wszystko" działa na nośniku
> półprzewodnikowym gdzie dane są porozrzucane to nie wiem.

działa normalnie - to jest porozrzucane na poziomie sprzętu, ale logicznie nic się nie zmienia - jak zapytasz o konkretny sektor to dostaniesz jego zawartość

problemem byłoby gdyby próbować bezpośredniego dostępu do flasha nie mając 'mapping table' która zawiera powiązania pomiędzy adresami fizycznymi a logicznymi, wtedy dostaniesz zawartość dysku w przypadkowej kolejności