Re: [WINNT] Odzyskiwanie plików po formacie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Odzyskiwanie plików po formacie
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Tue, 2 Nov 2021 08:06:10 +0100
Próbowałeś R-Undelete lub ze stajni DiskInternals?
Z tym że jeśli to karta markowa, to zacząłbym od zwykle darmowego programu oferowanego przez producenta (czasem kod tego programu znajduje się wewnątrz blistra, który trzeba rozerwać).
Programów jest multum - pytanie, czy szukasz bezpłatnego.
Oczywiście pracujesz na obrazie?

-----
Gdzieś mi zaginęły zdjęcia z kilku miesięcy.
Kartę SD sformatowałem szybkim formatem i próbuję teraz różnych programów, które jednakże działają wyszukując przede wszystkim zapisów katalogów.
A jest jakiś program, który potrafi przeskanować dysk i szukać plików JPG po
ich cechach?
Teraz zapuściłem Active Uneraser i będzie mielił kartę do rana... ale w opisie coś stoi o szukaniu po sygnaturach plików.