Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie
From: Ewa <ED@comp.com>
Date: Thu, 28 Oct 2021 10:54:50 +0200
W dniu 27.10.2021 o 11:40, Ewa pisze:

Będzie musiała wystarczyć wersja PE dla Windows10.

Bardzo chciałam móc skorzystać, przynajmniej w celu porównania,
ze starego Hiren's BootCD 15.2, którego kiedyś używałam,
ale okazało się to niemożliwe. Może w przyszłości będę miała
znowu dostęp do komputera ze starym BIOSem, wtedy zbootuję
z pena z wersją 15.2.
Teraz spróbuję zrobić klonowanie przy pomocy programów z folderu
Imaging w Hiren's BootCD PE Windows 10.
Wypróbuje je wszystkie, ale wobec braku innego dysku wewnętrznego,
na razie nie będę mogła sprawdzić odtworzenia. Ponadto, nie wiem
czy z powstałego przy klonowaniu zapisu na penie mogłabym teraz
zbootować w celu próby odtworzenia.

Na tym kończę ten wątek, tym bardziej, że zaczęły się wpisy Animki,
a potem odpowiedzi na to innych osób i temat, nazwijmy to, "zboczył".

Bardzo dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w dyskusji.

Pozdrawiam
Ewa