Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Gruntowne porządki na laptopie
From: Ewa <ED@comp.com>
Date: Wed, 27 Oct 2021 11:40:56 +0200
W dniu 27.10.2021 o 11:15, Ewa pisze:

A jak tęsknisz za 15.2 to jaki problem pobrać i zrobić pena?
Doszłam do wniosku, że żeby zrobić bootowalnego pena z wersją
15.2 Hiren's (bez F9) muszę zastosować bootowalny obraz ISO EFI
i zrobić to przy pomocy Rufusa, czyli w sumie tak jak radził
Adam. Nie wiem tylko gdzie się mam upewnić, że opcja "System"
(czy jakoś tak wg Adama) zawiera UEFI, ale może to samo się pokaże.

Chyba dam sobie z tym spokój, bo mądrzejsi ode mnie na tym zęby zjedli
i nie dali rady, jak wynika chociażby w tych stron:
https://superuser.com/questions/748007/hirens-boot-cd-with-uefi-support
https://itectec.com/superuser/hirens-boot-cd-with-uefi-support/
a zamieszczone tam zdanie:
No; you cannot make Hiren's Boot CD EFI compatible
mnie zniechęca.
Mnie chodzi oczywiście o wersję na pena USB, ale wypowiedź na pierwszej
z tych stron rozwiewa nadzieje.

Chyba, że ktoś z Was zna sprawdzony sposób, to proszę o podanie namiaru.

Będzie musiała wystarczyć wersja PE dla Windows10.

Pozdrawiam
Ewa